Har du spørgsmål til:

Ordrer:

Hvad gør jeg, hvis en vare jeg gerne vil have, er udsolgt?

Hvis den vare, du ønsker, er udsolgt, vil den ikke være tilgængelig i vores webshop.
Hvis det er din størrelse, der er udsolgt, kan du skrive dig op til at modtage en e-mail, hvis varen kommer på lager igen i den størrelse.

Kan jeg tilføje, ændre eller fjerne varer fra min ordre?

Når du har afgivet din ordre, kan vi desværre ikke assistere med ændringer. Dette skyldes, at vores system automatisk behandler ordren. Det anbefales derfor, at du nøje gennemgår din ordre igen, inden du gennemfører købet.

Hvornår sender I varen? 

Vi sender typisk din vare indenfor 1-3 hverdage efter vi har modtaget din ordre. Under udsalg, kampagner mv. kan der opstå lidt længere ekspeditionstid. 

Hvad gør jeg, hvis jeg har tastet forkerte oplysninger under min bestilling?

Kontakt vores kundeservice, hvis du har tastet din adresse, telefonnummer eller e-mail forkert da du lagde en ordre. Så hjælper vi dig med at ændre det.

Hvor er min pakke?

Når din pakke er afsendt fra vores lager modtager du en mail med pakkesporing. Se evt. spam/ reklamer

Spørgsmål til betaling:

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Du kan betale med:

VISA
VISA Electron
MasterCard
Maestro Card
JCB

Vi accepterer også betalingsmetoderne:

MobilePay

Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt. Evt. kortgebyr, der er forbundet med dit køb, afholder vi. 

Hvornår trækker i beløbet fra min konto?

Så snart ordren afsendes, vil betalingen blive trukket på din konto. Du vil modtage en e-mail, så snart din ordre er på vej.


Spørgsmål til levering:

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Når du har afgivet din ordre, kan vi desværre ikke assistere med ændringer. Dette skyldes, at vores system automatisk behandler ordren. Det anbefales derfor, at du nøje gennemgår din ordre igen, inden du gennemfører købet.


Hvad koster levering?

Der er fri levering på alle ordrer.

Hvordan kan jeg følge min pakke?

Når din pakke er afsendt fra vores lager modtager du en mail med pakkesporing. Se evt. spam/ reklamer

Hvordan returnerer jeg en ordre?

Du kan læse meget mere om hvordan du returnerer din ordre her

Anmod om at returnere dine varer ved hjælp af en af de nedenstående returportaler. 

Har du købt din ordre på vores danske webshop og har et ordrenummer der ender på DK brug dette link:  

https://custommade.webshipper.io/returns_public/1

Har du købt din ordre på vores internationale webshop og har et ordrenummer der ender på et tal brug dette link: 
https://custommade.webshipper.io/returns_public/2 

 

Hvornår får jeg mine penge retur?

Vi behandler returneringer indenfor 14 dage efter vi har modtaget pakken hos os. Vi sender først en mail ud, når pengene er refunderet til din konto. Vær opmærksom på, at vi kun accepterer returvarer, som er ubrugte og har hangtag. Fodtøj samt accessories skal returneres med original emballage og med dustbag.

Kan jeg ombytte noget fra min ordre?

Vi kan desværre ikke ombytte en vare for dig. Hvis du ønsker at bytte en vare til en anden, skal du returnere varen og lave en ny ordre på vores hjemmeside. 

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Vi vil gerne undskylde, hvis du modtog en forkert vare i stedet for den, du bestilte. Vores kundeservice står klar til at hjælpe dig, så du bedes venligst kontakte os for at få løst problemet.

Reklamationer:

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel regler. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret, at du enten kan have en defekt vare repareret eller ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget. Du kan klage ved at kontakte os via e-mail til: customerservice@custommade.dk. Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.


Andet

Jeg leder efter en vare, som jeg ikke kan finde

Du kan altid benytte vores søgefunktion oppe i højre hjørne. Hvis du stadig ikke kan finde den vare du søger, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi vil prøve at hjælpe dig med at finde en forhandler i nærheden af dig, som har købt netop den vare, du søger.  

Kundeservice

Hvis du ikke har fundet svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os via +45 35823053 eller på e-mail customerservice@custommade.dk