Returnering 

Anmod om at returnere dine varer ved hjælp af nedenstående returportal. 

https://custommade.webshipper.io/returns_public/1
Vi vil gennemgå din returneringsanmodning indenfor 1-2 hverdage, herefter vil du modtage en bekræftelse af din returanmodning samt en returlabel til forsendelse via e-mail.

For at returnere dine varer, bedes du udføre følgende trin:

  1. Forberedelse af din pakke:

    • Pak dine returnerede varer forsigtigt og læg den udfyldte returseddel i pakken. Husk at inkludere dit ordrenummer, der begynder med CMxxxx.
    • Varerne skal tilbage i deres originale poser, hangtags må ikke være taget af, samt beskyttelsesplast under sko skal være intakte.
  2. Indlevering af din pakke:
Indlever pakken til din valgte pakkeshop med den tilhørende returlabel, klistret udenpå pakken. Pakken skal afleveres til pakkeshoppen inden 14 dage efter den oprindelige modtagelse af forsendelsen.


Bemærk, at vi kun accepterer returneringer, der er indsendt via returportalen. Prisen for vores returlabels er angivet nedenfor og vil blive fratrukket din refundering, når returordren behandles.

Danmark: 49kr
EU: 65kr
Udenfor EU: 95kr.

Vi behandler returneringer indenfor 14 dage efter vi har modtaget pakken hos os. Vi sender først en mail ud, når pengene er refunderet til din konto. Vær opmærksom på, at vi kun accepterer returvarer, som er ubrugte og har hangtag. Fodtøj samt accessories skal returneres med original emballage og med dustbag. Hvis du har brug for hjælp til din returnering, så send os en mail på customerservice@custommade.dk.

BRING & DAO
Bemærk, vi henter ikke pakker i pakkeshops & vi modtager ikke returpakker med DAO & BRING. 
Det er ikke muligt at returnere/ombytte varer på vores lager. Alt returnering skal ske pr. post.