Reklamation
Reklamation
Du har, når du handler hos Notabene.dk ifølge købeloven to års reklamationsret på mangelfulde varer. Skulle du ved levering være så uheldig at modtage en forkert eller beskadiget vare, skal du reklamere indenfor rimelig tid, efter du har opdaget manglen.
Det er dog en forudsætning for at udnytte reklamationsretten, at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller af anden skadevoldende adfærd.
Vær opmærksom på at Notabene.dk deler lager med Notabene butikken på Kronprinsensgade, hvorfor det kan forekomme, at produkter solgt på webshoppen kan være blevet prøvet på af andre kunder. Dette opfatter vi ikke som værende en mangel.
Reklamationsforløb
Ønsker du at reklamere på en modtaget vare bedes du fremsende fotos samt en beskrivelse af fejlen til vores e-mailadresse webshop@notabene.dk, hvorefter vi vil vurdere din sag.
Er varen købt i vores fysiske butik på Møntergade 19 i København bedes mailen sendes til store@notabene.dk. Du kan også udnytte reklamationsretten ved fremmøde i vores fysiske butik - medbring blot din ordre samt faktura. Vi forbeholder os retten til, med et enkelt forsøg, at afhjælpe en mangel eller erstatte med en tilsvarende ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage.
Behandlingstiden på reklamationssager kan tage op til 14 hverdage fra din første henvendelse til en afslutning på reklamationen. Såfremt vi skal udbedre en fejl på varen, der tager længere tid end anvist, så vil vi informere om dette.